We hielpen al jaren klanten met hun Google AdWords (binnenkort Google Ads) campagnes en we hebben ook absoluut niet opeens meer kennis in huis. Maar naast Saskia zijn nu ook Randy en ikzelf AdWords gecertificeerd en voldoen we daarnaast aan de omzet/budget-eisen die Google stelt aan het partnership.
Ik had zelf al wel de Digital Sales en Google Analytics certificaten, maar als SEO-junkie miste ik toch vaak een tikkeltje passie voor AdWords. Mijn Fundamentals examen heb ik dan ook 3 keer laten verlopen voor ik me er eindelijk toe kon zetten ook het Search certificaat te bemachtigen. Maar dan nu alsnog, want hoe meer kennis in huis, hoe beter we leads voor onze klanten kunnen realiseren.
Google AdWords partner profiel
Bij veel bureau’s zie je wel het Google Partner logo, maar als je er op klikt of je zoekt ze bij Google dan vind je geen profiel. In sommige gevallen zijn de certificaten dan gewoon verlopen, maar in veel gevallen wordt er ook gewoon misbruik gemaakt van dat logo. Sterker nog soms wordt het Google Partner logo zelfs misbruikt om te doen alsof dat ook wat zegt over je SEO kunsten als bureau.
Je kunt ons officiële profiel hier checken: https://www.google.com/partners/?hl=nl#a_profile;idtf=7443476479; (werkt die niet? geef me dan een seintje)
Zijn we nu beter geworden? Nee…, de kennis was al aanwezig. Zie het Google partnership meer als een bevestiging van onze kennis. Maar nu weet je dus zeker dat als je denkt aan AdWords je bij ons moet zijn