De eerste nieuwsbrief is de deur uit naar een nog redelijk beperkt aantal ontvangers (84). In het eerste uur werd de nieuwsbrief door 30 ontvangers geopend en dit resulteerde in één telefoongesprek en twee emails. Daarnaast waren er 9 clicks op links in de nieuwsbrief. Daarnaast is bij de publicatie van de nieuwsbrief automatisch een link via Facebook en Twitter verstuurd wat in het eerste uur heeft geleid tot één retweet en 3 ‘likes.
De resultaten na 5 uur
- één melding van de typefouten …
- geopend door 42 personen
- 74 keer geopend
- geopend in 4 landen
- 22 keer op een link geklikt
- 4 ‘likes’
- 1 retweet
Openingsratio tot nu toe 17% hoger dan andere IT/ICT email-nieuwsbrieven. Al met al een redelijk resultaat voor de eerste uren. Benieuwd naar de resultaten na 24 uur!
Email Marketing
Email marketing werkt dus nog wel degelijk! Ook beginnen met een email-nieuwsbrief en inzage in de resultaten? Neem contact met mij op en ik vertel je alles over MailChimp (al dan niet in combinatie met WordPress).
vacuumsaver.com/internet-pharmacys-that-delivers-legaly-quickly/